حداقل سرمایه برای مهاجرت به دبی چقدر است؟

اقامت دبی

حداقل سرمایه برای مهاجرت به دبی چقدر است؟

دبی یکی از شهرهایی است که در چند سال اخیر به یک مقصد مناسب برای افرادی تبدیل شده است که به دنبال مهاجرت به کشورهای خوب و تراز اول هستند. دبی با توجه به پیشرفت هنگفت اخیر خود به یکی از لاکچری‌ترین و همچنین مطمئن‌ترین کشورهای مقصد تبدیل شده است, یکی از دلایل مهم مهاجرت افراد به دبی هزینه‌هایی است که شما در پروسه مهاجرت به آنجا انجام می‌دهید. شما برای گرفتن ویزای دبی نیازمند سرمایه چندانی نیاز ندارید در مقایسه با باقی کشورها در این مقاله به بررسی حداقل سرمایه برای مهاجرت به دبی را با هم بررسی کنیم. پیشنهاد می‌شود تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

مهاجرت به دبی

دبی بر خلاف لاکچری بودن و تنوع بالایی که از اقوام مختلف در سراسر دنیا دارد. راه‌های زیادی برای مهاجرت به دبی وجود دارد که در برخی از روش‌ها شما نیاز به سرمایه چندانی ندارید. بهترین و مطمئن‌ترین روش برای مهاجرت به دبی ثبت شرکت است که شما می‌توانید برای آن اقدام کنید. این روش برای شما به چند دلیل بهترین روش برای مهاجرت است اولین دلیل  و مهم ترین دلیل آن گرفتن اقامت دبی است برای شما که هم خودتان و هم خانواده شما می‌توانید مهاجرت کنید و در وهله دوم شما مستقیم با این روش می‌توانید به عنوان یک کارآفرین فعالیت کنید و در وهله بعد شما نیاز به سرمایه چندانی ندارید معمولا برای این روش شما با ثبت شرکت خدماتی می‌توانید حداقل با هزینه بین 15 تا 36 هزار درهم می‌توانید مهاجرت کنید.

و روش بعدی که می‌توانید با آن مهاجرت کنید خرید ملک است که شما می‌توانید با حداقل 2 میلیون درهم خانه بخرید و روش بعدی هم که از نظر سرمایه مقرون به صرفه است برای شما تحصیل است.

اقامت دبی

ثبت شرکت‌ ارزان‌ترین روش برای مهاجرت به دبی

ثبت شرکت همانطور که پیش تر هم بررسی شد بهترین روش برای مهاجرت به دبی است که شما می‌توانید با هزینه 1500 تا 36000 درهم می‌توانید شرکت خود را ثبت کنید که با این هزینه شما هم می‌توانید اقامت خود و خانواده تان را بگیرید و همچنین می‌توانید با این روش بعد از رسیدن به خاک دبی می‌توانید کار کنید و به عنوان یک کارآفرین می‌توانید فعالیت کنید.

البته این روش شرایطی هم دارد که به طور کامل در مقاله ثبت شرکت هم به آن پرداختیم، ولی به شکل کلی شرایط ثبت شرکت باید حداقل 2 تا3 نفر هیات منصفه شرکت باشید و شما ملزم به 200000 درهم مالیات سالیانه دارید که باید در نظر داشته باشید.

روش خرید ملک در دبی

شما با این روش درست است که هزینه بیشتری می‌کنید برای اقامت ولی شما با خرید ملک شما ویزای طلایی را دریافت می‌کنید شرایط این مدل ویزا هم به این گونه است که شما نیاز به 2 میلیون درهم نیاز دارید برای خرید ملک دارید که ما در مقاله خرید ملک در دبی به شکل کامل به بررسی شرایط خرید ملک پرداختیم که شما برای اطلاعات بیشتر می‌توانید آن مقاله را مطالعه کنید. ولی به شکل کلی شما می‌توانید با 7500 درهم هم ملک بخرید در دبی شرمایه گذاری کنید و شما نیاز دارید 3 سال آن ملک را نگه دارید تا ویزای طلایی این کشور را دریافت کنید.

تحصیل در دبی

یکی از روش‌های دیگر برای مهاجرت به دبی تحصیلات اکادمیک است. در دبی دانشگاه‌های زیادی هستند که اعتبار بسیار بالایی دارند. بسیاری از دانشگاه‌های دبی طرح مشترک بین امارات و آمریکا و کانادا و اروپا است.

تحصیل در دبی هم کنار هزینه‌های نسبتا زیادی که در مقایسه با باقی کشورهای اطراف دارد ولی اکثرا دانشگاه‌های معتبر دبی بورسیه و کمک هزینه‌های تحصیلی دارند که با آن کمک هزینه‌ها شما راحت می‌توانید از پس از هزینه های شهریه و خرج های زندگی خود بربیاد ولی متاسفانه بسیاری از دانشگاه‌های دبی کمک هزینه به دانشجویان ایرانی نمی‌کند ولی اگر شما نیازی به کمک هزینه ندارید و از پس هزینه‌های زندگی و شهریه دانشگاه‌های دبی بر می آیید یکی از روش‌های خوب برای گرفتن اقامت دبی است.

اقامت دبی

جمع بندی

در این مقاله به بررسی روش‌های به صرفه و کم هزینه برای مهاجرت به دبی پرداختیم و در رابطه با آنها به طور کامل صحبت کردیم. شما برای دریافت اطلاعات بیشتر راجب مهاجرت به دبی می‌توانید با مشاورین ما تماس حاصل فرمایید. امیدواریم که این مقاله برای شما مفید بوده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.