اقامت دبی با دویست میلیون ؟

اقامت دبی

اقامت دبی با دویست میلیون ؟

دبی, یکی از بهترین کشورهای خاورمیانه است که در چند سال اخیر بسیار در سراسر دنیا برای خود نام و نشانی ساخته است. از سرمایه گذاری‌های افراد ثروتمند دنیا و همچنین ساختمان‌های بلند و لاکچری و همچنین ماشین‌های لوکس برندهای بزرگ دنیا همه از پیشرفت هنگفت این کشور است و همچنین سامانه اقتصادی خوبی که دبی توانسته در چند سال اخیر ثبت کند و نرخ تورم نزدیک به صفر داشته باشد همه از دلایلی هستند که دبی را برای شما یک مقصد خوب و مطمئن برای مهاجرت می‌کنند. یکی از روش‌های مهاجرت به دبی که کمترین هزینه و در عین حال جواب خوبی هم شما دریافت می‌کنید مهاجرت از طریق ثبت شرکت و همچنین سرمایه گذاری در کشور امارات و شهر دبی است که شما با مبلغ 200 میلیون تومان می‌توانید سرمایه گذاری کنید, ما در این مقاله به بررسی کامل مهاجرت شما از طریق سرمایه گذاری آن هم فقط با 200 میلیون تومان می‌پردازیم و شرایط آن را با هم بررسی می‌کنیم. پیشنهاد می‌شود تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

روش‌های مهاجرت به دبی

شما برای این که بتوانید اقامت دبی را دریافت کنید می‌توانید از چند طریق اقدام کنید:

  1. ثبت شرکت
  2. خرید ملک و خانه‌های مسکونی
  3. تحصیل در دانشگاه‌های امارات
  4. ازدواج با همسر اماراتی اصیل
  5. سرمایه گذاری در امارات به شکل استارآپ

بهترین و ارزان ترین روش مهاجرت به دبی

بهترین روش و همچنین ارزان ترین روش برای مهاجرت کردن به دبی قطعا ثبت شرکت در این کشور است که شما همانطور که پیش تر هم گفته شد با هزینه 200 میلیون تومان می‌توانید به عنوان یک سرمایه گذار ثبت شرکت کنید و استارآپ خود را در امارات شروع کنید و به خاک امارات وارد شوید, شما با حداقل 16000درهم می‌توانید شرکت خود را ثبت کنید که حدودا بسته به قیمت روز درهم بین 200 تا 250 میلیون است که شما با صرف آن می‌توانید ویزای دبی را داشته باشید.

اقامت دبی

انواع شرکت برای ثبت کردن در دبی

در دبی شما می‌توانید به شکل‌های مختلفی شرکت خود را ثبت کنید که در این بخش به انواع ثبت شرکت‌ها در دبی می‌پردازیم:

شرکت جنرال تریدینگ

این مدل شرکت‌ها که هزینه نسبتا بالایی برای ثبت آنها شما باید انجام دهید که اط 36 تا 40 هزار درهم می‌توانید متفاوت باشد.

شرکت تردینگ و تجاری

این مدل شرکت هم که به شما مجوز بازرگانی داده می‌شود بین 20 تا 25 هزار درهم می‌توانید هزینه بر باشد تا شما بتوانید مجوز این مدل شرکت را دریافت کنید.

شرکت‌های خدماتی

شرکت های خدماتی که شما می‌توانید با 16 هزار درهم ثبت کنید که حدودا همان 200 میلیون می‌شود و با ثبت این شرکت شما می‌توانید هم خودتان و هم خانوادتان به امارات مهاجرت کنید و ویزای موقت امارات و دبی را دریافت کنید.

شرکت های خدماتی انواع مختلفی دارد : نوع اول شرکت خدماتی مشاوره ای است شما در این شرکت به ارائه خدمات در زمینه های مختلف می‌پردازید.

شرکت فنی مهندسی

این شرکت هم شامل طرح‌ها و همچنین پروژه‌های ساختمانی و عمرانی است.

خدمات حقوقی و حسابداری

در این شرکت هم شما به بررسی و همچنین خدمات حقوقی مردم و مشاوره های مالیاتی می‌پردازید.

خدمات پزشکی

در این مدل شرکت‌هایی که شما معضوف به انجام خدمات پزشکی هستید که از مراکز درمانی و بهداشتی و همچنین تجهیزات پزشکی و مراقبتی است.

خدمات آموزشی

در این مدل شرکت‌ها هم مثل مدارس خصوصی و همچنین مراکز خصوص در مقاطع مختلف درسی و دانشگاهی را باید اداره کنید.

خدمات کافه یا رستوران

یکی از بهترین و کم دردسر ترین مدل‌های ثبت شرکت خدماتی است که شما می‌توانید با ثبت و تاسیس یک رستوران و یا کافه در دبی مشغول به کار شوید.

خدمات حمل و نقل

در این مدل شرکت هم شما می‌توانید در زمینه‌های مختلف حمل و نقل ثبت شرکت کنید. البته به خاطر داشته باشید برخی از قسمت‌های حمل و نقل فقط برای شرکت‌های اماراتی هستند و شما اجازه ندارید به آن حوزه‌ها وارد شوید مثل حمل و نقل شهری.

اقامت دبی

جمع بندی

در این مقاله در رابطه با امکان دریافت اقامت دبی با دویست میلیون تومان صحبت کردیم. شما همچنین می‌توانید با مطالعه باقی مقالات، روش‌های دیگر مهاجرت به دبی را هم بررسی کنید و برای اطلاعات بشتر راجب به مهاجرت به دبی با مشاورین ما در ارتباط باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.