ویزای همراه دبی + شرایط + هزینه‌ها

ویزای همراه دبی

ویزای همراه دبی + شرایط + هزینه‌ها

امارات یکی از جذابترین کشورهای حاشیه خلیج فارس برای مهاجرت است. امارات از چندین امارت تشکیل شده که هر کدام از این امارت‌ها توسط یک امیر مدیریت و کنترل می‌شود. دبی به عنوان یکی از امارت‌های امارت‌ها از محبوبترین شهرهای امارت محسوب می‌شود که بسیاری آرزوی دریافت ویزای دبی را دارند. این افراد به دنبال شرایط و موقعیت مناسب بر اساس قوانین دبی برای مهاجرت به این امارت زیبا هستند. زیرا این افراد با مهاجرت به دبی می‌توانند از مزایای زیاد و رفاه اجتماعی برخوردار شوند. از مهمترین دغدغه‌های متقاضی‌های مهاجرت به دبی این است که چگونه می‌توانند خانواده خود را همراه خود به دبی آورند. در این مقاله می‌خواهیم به موضوع شرایط و هزینه‌های ویزای همراه دبی بپردازیم.

چرا دریافت ویزای همراه دبی فرصت منحصربه فردی محسوب می‌شود؟

دبی به عنوان پایتخت کشور امارات متحده عربی هم از دانشگاه‌های بین المللی خوبی برخوردار است و هم از لحاظ شرایط مالی و تجاری فرصت خوبی را برای متقاضیان فراهم می‌کند. از این رو بسیاری از تجار و سرمایه گذاران به دنبال سرمایه گذاری در دبی هستند تا به سود و پیشرفت تجاری خوبی دست یابند. به علاوه، رشد بی سابقه اقتصادی دبی که میزان زیادی از ان به خاطر صادرات نفت و مدیریت بهینه آن بوده است باعث ایجاد مشاغل زیاد در دبی شده است. از این رو متقاضیان به دنبال داشتن شغل‌هایی مناسب  با درآمد خوب به مهاجرت می‌کنند.

ویزای همراه دبی

ویزای همراه دبی چیست؟

با توجه به شرایط و قوانین، دبی برای شهروندان گروه‌های از کشورها به ویژه کشورهای اسیایی از جمله ایرانی‌ها، به غیر از کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس ویزاهای کوتاه مدت با زمان محدود ارائه می‌دهد که نیاز به تمدید دارد. دبی برای جذب مهاجرات شرایط و قوانینی را در نظر گرفته که شرایط اقامت در دبی را فراهم می آورد. از جمله این شرایط برای ارائه ویزا می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ویزای تحصیلی
  • ویزای کاری
  • ویزای سرمایه گذاری
  • ویزای اقامت از طریق ثبت شرکت
  • ویزای اقامت از طریق خرید ملک
  • ویزای اقامت برای پزشکان و دانشمندان
  • ویزای اقامت برای هنرمندان
  • ویزای اقامت از طریق ازدواج

در بسیاری از این موارد به افراد ویزای موقتی 2 تا 10 ساله داده می‌شود. در برخی از موارد همچون ویزای اقامت از طریق ازدواج به افراد ویزای دائمی داده شده و یکی از زوجینی که غیراماراتی است تابعه امارات می‌شود. در موارد دیگر به افرادی که مهارت‌های سطح بالا دارند، متخصصانی همچون دانشمندان و پزشکان  ویزای طلایی اعطا می‌شود. افرادی که به صورت فردی اقادام به اخذ ویزای دبی می‌نمایند برای همراه کردن خانواده خود برای اقامت و زندگی در دبی با دنبال کردن شرایط خاص و  با اضافه کردن مدارک خانواده، اقدام نمایند.

ویزای همراه دبی

شرایط ویزای همراه دبی چیست؟

افراد می‌توانند به عنوان همراه به امارات و دبی اقامت بگیرند. این ویزا می‌تواند به صورت توریستی و یا برای اقامت و مهاجرت باشد. دریافت  این ویزا به وسیله آشنایانی که در دبی ساکن هستند انجام می‌شود و مراحلی دارد. باید از اقامت فردی که ساکن در دبی است و می‌خواهد برای اعضای خانواده خود ویزای همراه بگیرد،  حدود 5 سال گذشته باشد. به این شخص حامی گفته می‌شود. یکی از مهترین شرایطی که فرد متقاضی باید داشته باشد این است که باید استعانت و کفالت مالی کافی داشته باشد. این شخص باید قادر به کسب حدود 1500 دلار درآمد به صورت ماهیانه باشد.

این شرایط تقریبا برای افراد حامی که می‌خواهند برای همسر و فرزندان خود ویزای همراه بگیرند یکسان است. برای گرفتن ویزای همراه برای فرزندان نیز مهمترین شرط داشتن توان مالی است که به وسیله اداره امور مهاجرت دبی بررسی می‌شود. همچنین داشتن خانه با متراژ مناسب از دیگر مواردی است که بررسی می‌شود. به علاوه جنسیت فرد حامی به عنوان والد دارای اهمیت است. علاوه بر این فرزندانی که ویزای همراه می‌گیرند باید زیر 18 سال باشند. اگر انها در دبی مشغول به تحصیل شوند ویزای همراه آنها به ویزای تحصیلی تبدیل می‌شود.

مدارک لازم برای گرفتن ویزای همراه

برای گرفتن ویزای همراه هم به مدارک شخص حامی و هم به مدارک شخص همراه نیاز هست. مدت زمان مجاز برای اقامت شخص همراه به مدت اقامت شخص حامی بستگی دارد که قابل تمدید است. اگر فرد حامی بخواهد برای همسر خود ویزای همراه بگیرد به سند ازدواج نیاز است.

  • سند ازدواج ترجمه شده به عربی
  • مدارک هویتی شخص حامی
  • مدارک هویتی شخص همراه
  • ویزای اقامت شخص حامی
  • فیش حقوقی شخص حامی
  • گواهی عدم سوئ پشینه برای فرد همراه
  • گواهی سلامت جسمانی فرد همراه
  • کپی پاسپورت با اعتبار شش ماهه برای شخص همراه
  • چند قطعه عکس 3 در 4 برای شخص همراه
  • قولنامه و یا اجاره نامه برای بررسی محل سکونت و منزل

هزینه‌های ویزای همراه دبی چیست؟

به غیر از داشتن کفالت مالی مناسب که برای همسر و فرزندان ماهیانه حدود 1500 دلار است، در اولین درخواست برای گرفتن ویزای همراه باید حدود 100 درهم برای بررسی مدارک پرداخت شود. برای دریافت ویزای همراه برای والدین نیز به درامدی حدود 20 هزار درهم به صورت ماهیانه نیاز است تا اثبات کند که فرد توانایی لازم برای رفع هزینه های هر کدام از والدین خود را دارد.

ویزای همراه دبی

سخن پایانی

در اینم مقاله در رابطه با ویزای همراه دبی صحبت کردیم. در پایان لازم است بدانید که برای گرفتن ویزای همراه نیازی به داشتن حساب بانکی در سطح بالا و اثبات ان نیست. همچنین فرد همراه پس از گرفتن ویزای همراه می‌تواند مثلا از طریق یافتن شغل، مراحل را طی کرده و ان را به ویزاهای دیگر تغییر دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.