ارزانترین ویزای دبی + با کمترین هزینه به دبی سفر کن!

ارزان ترین ویزای دبی

ارزانترین ویزای دبی + با کمترین هزینه به دبی سفر کن!

سفر به دبی در ذهن اکثریت کاری بسیار پرهزینه است. البته با توجه به هزینه‌های اقامت در دبی این تفکر غلط هم نیست. اما شهر زیبای دبی جذابیت‌های زیادی دارد که افراد زیادی مشتاق سفر به دبی هستند. در این مقاله قصد داریم تا شما را با ارزانترین ویزای دبی آشنا کنیم و کمک کنیم تا شما با صرف هزینه کمتر، لذت بیشتری در سفر خود به دبی تجربه کنید.

ارزانترین ویزای دبی

قیمت ویزای دبی وابسته به عوامل مختلفی است که جلوتر آن ها را بررسی میکنیم. اما اگر بخواهم ارزانترین ویزای دبی را به شما معرفی کنم ویزای توریستی 10 روزه است. برای شناخت انواع ویزا به مقاله انواع ویزای دبی مراجعه کنید.

دریافت ویزا به روش آنلاین نیز میتواند هزینه شما را کاهش دهد که برخی از کارگزاری ها با این روش ویزا را ارائه می دهند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره به مقاله ویزای دبی آنلاین مراجعه کنید.

قیمت ارزان برای ویزای دبی

قیمت ویزای توریستی 10 روزه دبی که ارزانترین ویزای دبی به شمار می آید بصورت زیر است:

  • برای بزرگسالان
    • عادی: 397 درهم
    • فوری: 532 درهم
    • مولتی: ندارد
  • برای افراد زیر 18 سال
    • عادی: 96 درهم
    • فوری: 183 درهم
    • مولتی: ندارد

عوامل تاثیرگذار بر قیمت ویزای دبی

ویزای دبی

نوع ویزا: بسته به نوع ویزا قیمت آن نیز متفاوت است. مثلا همان طور که ویزای توریستی 10 روزه ارزان‌ترین ویزای دبی است، ویزاهای تجاری قیمت زیادی دارند که تا 5000 درهم میرسد.

مدت اعتبار: مدت اعتبار یک ویزا نیز روی قیمت آن تاثیر می گذارد. به همین دلیل است که ویزاهای توریستی که معمولا 30 روزه هستند از ویزاهای تجاری که معمولا 3 ماهه و 1 ساله هستند ارزان‌تر می‌باشند.

کشور مبدأ: هزینه ویزا برای کشورهای مختلف متفاوت است. به طور مثال هزینه ویزا برای شهروندان هند و پاکستان ارزانتر از شهروندان کانادا و آمریکا است.‌‍‍

تقاضا: در زمان های مختلف قیمت ویزا متفاوت است. مثلا در فصل های پربارش میزان درخواست ویزا بیشتر می شود در نتیجه قیمت نیز بالا می رود.

سرعت صدور: درخواست ویزا به صورت عادی در ۳ تا ۵ روز کاری بررسی می شود اما ویزای فوری در ۲۴ ساعت بررسی می شود. کسانی که به هر دلیلی نیاز به سفر فوری دارند می توانند با پرداخت هزینه بیشتر از ویزای فوری استفاده کنند.

توصیه‌هایی برای کاهش قیمت سفر به دبی

خرید آنلاین ویزا: با خرید آنلاین ویزا هزینه های خود را کاهش دهید.

استفاده از تخفیف‌های ویژه: از تخفیفاتی که آژانس های مسافرتی می گذارند غافل نشوید!

انتخاب ماه های ارزان برای سفر به دبی: همانطور که قبلا اشاره شد، میزان تقاضا روی قیمت ویزا تاثیر می گذارد و در ماه‌هایی که بارش کمتر است مانند بهار و تابستان تقاضا کمتری وجود دارد که باعث کاهش قیمت ویزای دبی می شود.

انتخاب محل اقامت با قیمت ارزان: در انتخاب هتل به تعداد ستاره‌های آن توجه نکنید و با توجه به امکاناتی که مدنظرتان است هتل پیدا کنید. استانداردهای هتل‌های دبی با بقیه کشورها متفاوت است و مثلا هتل 4 ستاره دبی ممکن است امکاناتی برابر با هتل های 5 ستاره در کشورهای دیگر مدنظرتان داشته باشد. موقعیت مکانی هتل نیز روی قیمت آن تاثیر می گذارد؛ برای مثال هرچه هتل به دریا نزدیک‌تر باشد قیمت بیشتری دارد. همچنین می‌توانید با رزرو هتلی که آشپزخانه دارد، هزینه‌های خرید غذا را کاهش دهید. در کشور دبی علاوه بر هتل، هاستل هایی وجود دارند که هزینه کمتری نسبت به هتل دارند.

انتخاب رستوران‌های ارزان دبی: رستوران های دبی در سطوح اقتصادی متنوعی هستند و شما می توانید رستورانی با بازه قیمتی دلخواه پیدا کنید. از غذاها و خوراکی‌های خیابانی مانند سمبوسه و فلافل غافل نشوید زیرا با امتحان کردن آنها با یک تیر دو نشان زده اید؛ علاوه بر این که خوراکی های محلی این کشور را امتحان کرده‌اید، در هزینه خورد و خوراک خود نیز صرفه جویی کرده‌اید.

ارزان ترین ویزای دبی

ارزان‌ترین راه پرواز به دبی: پروازهای مستقیم و بدون توقف هم ارزان‌تر و هم سریع‌تر هستند. همچنین اگر بلیط رفت و برگشت را با هم تهیه کنید، در مجموع هزینه کمتری خواهد داشت.

فروشگاه‌های مناسب: کشور دبی یک منطقه تجاری است که هنگام سفر به این کشور خرید کردن می تواند سفر را برای شما لذت بخش تر کند. برندهایی که در این کشور خرید و فروش می‌شوند اکثرا درجه یک بوده و به همین علت  قیمت بالایی دارند. اما در آخر هر فصل فروشگاه‌ها جشنواره‌هایی برگزار می کنند و تخفیفات خوبی برای اجناس خود در نظر میگیرند. تخفیفات بلک فرایدی نیز زمان خوبی برای خرید با قیمت مناسب است. از فروشگاه هایی مانندThe Dragon Mart ،Wafi Mall ،City Center Deira و … میتوان به عنوان ارزان قیمت ترین فروشگاه‌های دبی نام برد.

ارزان ترین ویزای دبی

سخن پایانی

اگر به دنبال سفر با کمترین هزینه به دبی هستید، این نکته را در نظر داشته باشید که تورها مسافرتی به دبی قیمت مناسبی دارند و سفر با تور کم هزینه‌تر از سفر شخصی خواهد بود. حتما قبل از سفر تحقیق کنید و قیمت‌ها را با هم مقایسه کنید تا کارگزاری‌هایی که ارزانترین ویزا و تورها را ارائه می کنند پیدا کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ایران امارات

مرجع اطلاعاتی ایرانیان مقیم امارات

با توجه به آزاد شدن واردات خودرو توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در داخل و خارج از ایران

به دلیل درخواستهای بسیار زیاد جهت اعلام قیمت بروز خودرو لطفا فقط از طریق فرم زیر اقدام نمایید تا سریعتر پاسخگویی شود.